RoI – Registar informacija (ugovornih aranžmana / odnosa)
Konzultantska podrška za vođenje RoI registra prema DORA regulativi – olakšajte svoje poslovanje i budite usklađeni!
Upravljanje Registrom informacija (RoI) za potrebe DORA regulative nije jednostavan zadatak – naročito ako se vodi ručno ili u Excel datotekama. Velika količina podataka, složenost ugovornih odnosa s ICT trećim stranama, potreba za stalnim ažuriranjem i preciznom validacijom teško se mogu učinkovito pratiti bez odgovarajućih alata.

Zašto je ručno vođenje RoI registra izazovno?
- Veliki rizik od ljudskih pogrešaka i nedosljednosti podataka
- Teškoće u pravovremenom ažuriranju i reviziji svih ugovornih odnosa
- Ograničena transparentnost i otežan nadzor u slučaju ICT incidenata
- Neefikasnost kod priprave izvještaja za regulatorna tijela uz stroge rokove
Kako bismo vam olakšali ovaj zahtjevan proces, nudimo vam profesionalnu konzultantsku pomoć u kreiranju, ažuriranju i validaciji vaših podataka prema DORA zahtjevima.
Naša ponuda uključuje:
✔️ Implementaciju i upravljanje RoI registrom kroz specijalizirani softver Formalize – digitalna platforma u SaaS rješenju koje automatizira procese, smanjuje mogućnost grešaka i osigurava potpunu usklađenost. (link ovdje)
✔️ Alternativno, za manje organizacije ili one koji preferiraju ručni pristup, nudimo besplatni Excel predložak za vođenje RoI registra, prilagođen DORA zahtjevima, uz stručnu podršku u njegovom korištenju (link ovdje).
“Iskoristite priliku i osigurajte da je vaš Registar informacija točan, ažuriran i spreman za reviziju nadležnih tijela.“
Kontaktirajte nas za detalje suradnje i demo softvera Formalize!
Usporedite napredno Formalize rješenje u odnosu na ručni unos korištenjem excel datoteke/a
Automatizirano Formalize rješenje


Automatska validacija višestruko, međusobno povezanih kontrola.
!! Ova funkcionalnost je besplatna za korištenje na službenim stranicama platforme Formalize (link) !!
“Pronalazak greške sa pseudo opisom uvelike olakšava ispravak !”


“Generiranje djelomično ili kompletnog popisa u RoI izvještaj”

Za pregled Formalize ugrađenih kontrola pogledajte detalje:
Kontrole su podijeljene u sljedeće grupe:
- Contracts – ugovori uključujući podugovaratelje
- Business Functions – poslovne funkcije vezane na licenciranu djelatnost i procjenu rizika
- Suppliers – dobavljači i veze s poddobavljačima
- Systems (ICT-Services) – veza na IKT sustave i servise
- Connections … – neusklađenost veza između RoI resursa, provjera ID-jeva ….





“Ručno” excel+VBA rješenje
“Ručno” – excel rješenje je moguće pronaći u više različitih varijanti na webu (od komercijalnih rješenja do otvorenog koda).
Naše rješenje se bazira na nadogradnji Dry – RUN rješenja baziranog na excel (VBA kodu) u potpunosti prilagođeno za lakši unos uz osnovne kontrole prilikom unosa.
Rješenje se sastoji od 2 excel datoteke (zip free format rješenja).
- Unos podataka
- Validacija i generiranje izvještajnog formata u CSV / ZIP formatu
Unos podataka
B_01.01 (Osnovni podaci o organizaciji)

B_01.02 (Popis obuhvaćenih subjekata)

Sva polja su prevedena na hrvatski jezik, dodane su osnovne karakteristike polja i veze na unos podataka… Kako bi unos bio što jednostavniji bez potrebe praćenja dodatnog PDF dokumenta s opisom polja.
Dodatno su svi padajući izbornici prošireni prema najnovijim izmjenama prema ITS-u
Kako bi se izbjegao unos više redaka zbog mogućnosti višestrukog izbora, prilikom generiranja izvještaja se automatski regenerira onoliko kombinacija koliko ih ima zapisano unutar jedne ćelije u excelu.


Za besplatnu prezentaciju rješenja slobodno nas kontaktirajte
Validacija i generiranje izvještajnog formata u CSV / ZIP formatu
Generiranje izvještaja je u potpunosti automatizirano uz osnovne provjere konzistentnosti podataka i formata (za detaljne provjere korišten je besplatan Formalize on-line validator kojeg možete pronaći ovdje)




